Assalamualaikum Dan Salam Blogger


Hai semua tahniah kerana anda membuat pilihan yang tepat kerana membuka laman saya ini atau lebih dikenali Menuju Satu Impian .
Nama saya Nur Zafirah Binti Musa dilahirkan 2/6/1987 di Hospital Jerantut dipendekkan cerita saya nie orang Jerantut Pahang.

Impian ku bukan nak jadi model atau penyanyi pun tapi sejak kecil aku sukakan populariti dan Glamour Gitu sebab itu selama 3 tahun nama FB ku dikenali dengan nama Datin Firah tapi kini FB ku dikenali Puteri Insfirah.

Kisah ini adalah kisah-kisah impian saya dari segi dugaan dan cabaran dan juga aktiviti harian saya....
Menuju satu impian hehhehee, kisah impian angan-angan dan rialiti dan azam menuju ke impian yang satu.

Pengikut

Rabu, 30 Januari 2013

Opssss Kurus ,Gemuk Dengan Bentuk Badan yang cantik Mana Penting????






Gambar ini adalah simpanan elfirah pada mula-mula diperkenalkan
Hak Milik Elken Sdn Bhd.




Wahai Bloger-bloger sekalian ,masihkah anda ingat kisah Elfirah LOng, beberapa minggu lepas masa nie itu masih guna nama Datin Firah hehhee, dalam Ops Sikap KegemuKan Ku , hari ini saya akan kongsikan dengan rakan-rakan ye.

Pertama: 

1) Jangan merasakan diri gemuk atau tidak cantik satu kelemahan pada diri, elfirah ceritakan ini sebab tidak mahu orang-orang comei mcm Elfirah(maaf Senyum sikit) merasa rendah diri hingga menjejaskan kehidupan seharian dan dunia pekerjaan. Jadikan kelemahan kita dimata orang lain satu kelebihan yang sangat istimewa....Dlm kata LAin....Eleh *** kau ada *** heheheh.

2) Sambil itu kita tidak kira gemuk atau kurus wajib untuk bersenam.(cehhhh padahal Elfirah pun malas juga senam) sebab apa , kalo peluh kita tidak dikeluarkan , ia akan menyebabkan sistem perkumuhan bermasalah dan ini perkara penting , JERAGAT, JERAWAT,KETUAT, itu sebenarnya terjadi salah satu punca sebab sistem perkumuhan tidak berjalan lancar, Oleh itu elfirah ingin menasihatkan diri sendiri dan kawan-kawan jom lah bersenam , supaya kalo gemuk pun , jeragat, jerawat dan ketuat tidak hinggap pada kita.

3) Kalo kurus sangat pun tidak cantik, tapi kalo gemuk pun heheheh alamak lemak terjogol pulak macam badan elfirah satu masa dulu.JAdi elfirah telah dikenalkan dengan sepasang baju yang sangat membantu elfirah dalam pembentukkan badan... bukan kurus tau tapi ada bentuk lah , ye lah kawan-kawan elfirah terutama Kak Neo Lopah hari-hari tengok Elfirah , dulu mana nak pakai gaun , heheheh asyik2 kain hitam jek ..hahhaha... 

4) Baju ini namanya DX LINGERIE mungkin sudah ramai yang tahu tapi elfirah setelah 6 bulan menggunakannya merasakan wajib untuk kongsikan keistimewaannya bersama bloger-bloger semua yang pasti ingin menjadi comei2 gitu....

5) Nak tau keistimewaannya boleh lah baca dirisalah dibawah. Gambar-gambar testimoni ...tidak lain elfirah sendiri lah ...heheheh ...


Elfirah dah pakai 6 bulan



Koleksi Elfirah Long

 
Hanya dalam masa 1 bulan sahaja 





                               Dahulu                                                                                     Sekarang


Pratonton

3 ulasan:

ros_reeza berkata...

yeah, jom kita bersenam sama-sama :)

nea lopah berkata...

Walaupun gemuk tapi tetap ada cutting! hahahahaha..still bole berkebaya u olllasss!

Elfirah LOng berkata...

Ros reeza betui jom senam
kak neo lopah-yeyeyeye jom kebaya ...